Reklama2015-11-24
6

Klasyczna Warka w opakowaniach z nową szatą graficzną

Klasyczny wariant piwa Warka (Grupa Żywiec) jest dostępny w sprzedaży w opakowaniach w nowej szacie graficznej. Za projekt odpowiada agencja BNA.

Nowa szata graficzna dotyczy klasycznego wariantu Warki. Na opakowaniach użyte zostały symbole, które mają opowiadać piwną historię marki - data „1478”, słowo „Classic”, medale oraz wizerunek bohatera narodowego Kazimierza Pułaskiego.

Wprowadzenie zmienionych opakowań na rynek wspierać będą dedykowane materiały POS.


Za przygotowanie nowej szaty graficznej odpowiadała agencja BNA, a działania PR związane z jej wprowadzeniem prowadzi agencja Roots PR.

Autor:km

Więcej informacji:Warka, piwo, Grupa Żywiec

KOMENTARZE(6)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas