Reklama2013-11-13
2

Klienci reklamują „pożyczkę na 5 proc.” w Kasie Stefczyka

Startuje kampania reklamowa pożyczki gotówkowej w Kasie Stefczyka, której bohaterami są klienci tej oferty. Akcje obejmuje telewizję, prasę, radio, internet oraz outdoor.

Bohaterami nowych reklam Kasy Stefczyka są jej faktyczni klienci. W kampanii uzasadniają, dlaczego skorzystali z oferowanej przez Kasę pożyczki gotówkowej oprocentowanej na 5 proc.

- Zależało nam na pokazaniu, że osoby, które istnieją naprawdę, które naprawdę są członkami Kasy Stefczyka, są zadowolone z usług tej Kasy na tyle, by wystąpić w reklamie i publicznie o tym powiedzieć - wyjaśnia Zuzanna Kosecka, wiceprezes agencji Apella, która przygotowała kreację tej kampanii. - Osoby te są najbardziej wiarygodnymi ambasadorami marki i zależało nam, aby to dzięki nim i ich prawdziwym historiom przekaz dotarł do osób, które dotąd nie poznały korzyści płynących z członkostwa w Kasie - dodaje.

Akcja reklamowa od 11 listopada jest prowadzona w radiu (stacje z pakietu Zet Barometr+), 16 listopada zacznie się na outdoorze, 18 listopada - w telewizji (stacje z oferty TVP i Polsatu, TV Trwam, kanały tematyczne) i internecie, a 28 listopada - w prasie („Tygodnik Podlaski”, „Echo Katolickie”).

Kreacją oraz planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajęła się agencja Apella, a produkcja spotów - wytwórnia Kalina.

Autor:tw

Więcej informacji:Kasa Stefczyka

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas