Internet2019-10-10
3

Klienci Reserved odbiorą zakupy w Paczkomatach. InPost zawarł umowę z Grupą LPP

Operator logistyczny InPost nawiązał współpracę z Grupą LPP, właścicielem pięciu marek odzieżowych. Od 1 października br. klienci e-sklepów Reserved w Polsce mogą zamawiać swoje przesyłki bezpośrednio do Paczkomatów. W planach jest wdrożenie możliwości takiego odbioru zakupów w kolejnych sklepach internetowych pozostałych marek Grupy LPP - Cropp, House, Mohito oraz Sinsay.

Jak informuje InPost klienci sklepów Reserved mogą odbierać swoje zakupy przez dostępne w trybie 24h/7 Paczkomaty. InPost udostępnił też użytkownikom aplikację InPost Mobile - dzięki niej kupujący mogą m.in. sprawdzić wszystkie informacje dotyczące czasu realizacji dostawy oraz śledzić drogę przesyłki.

- Preferencje i zachowania klientów zmieniają się wraz z rozwojem cyfryzacji, która napędza transformację w handlu detalicznym – zaznacza w komunikacie Rafał Brzoska, prezes InPostu. - Grupa LPP jest świadoma zmian na rynku i w swojej strategii stawia nie tylko na rozbudowę sieci sklepów stacjonarnych, ale także rozwój sieci sklepów internetowych. InPost jest świetnym partnerem logistycznym dla sklepów internetowych – aż 52 proc. kupujących w Internecie deklaruje Paczkomaty jako najczęściej wybieraną formę dostawy towaru. Dane te wskazują nie tylko na korzyść w postaci satysfakcji klientów, ale również zwiększenia sprzedaży e-sklepów, w których Paczkomaty są oferowaną opcją dostawy zakupionych produktów.

Jak zapowiadają InPost i Grupa LPP w ramach partnerstwa planowane jest także rozszerzenie programu odbioru towarów w Paczkomatach przez użytkowników pozostałych e-sklepów Grupy LPP – Cropp, House, Mohito oraz Sinsay.

Jak podaje InPost wysoki odsetek korzystania z Paczkomatów jest notowany nie tylko w dużych (81 proc.) czy średnich (77 proc.) miastach, ale także wśród mieszkańców wsi (71 proc.) i mniejszych miasteczek (74 proc.).

Według operatora w całej Polsce funkcjonuje obecnie 5 tys. Paczkomatów.

LPP chce przekroczyć w tym roku 1 mld zł sprzedaży w kanale e-commerce (wobec 712 mln zł w 2018 roku).

Autor:ps

Więcej informacji:InPost, Grupa LPP, Reserved, zakupy, Paczkomaty

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas