Internet2008-11-16
1

Klienci szukają okazji poprzez narzędzia społecznościowe

W tym roku, być może bardziej niż kiedykolwiek wcześniej,konsumenci szukają różnego rodzaju promocji i okazji przy robieniuzakupów. W przypadku internetu oznacza to, że coraz częściejwykorzystują techniki społecznościowe.

Z badania przeprowadzonego przez firmy Guidance i Synovatewynika, że według blisko 30 procent klientów najlepszym sposobem nazdobycie wiedzy o okazjach w sieci są serwisy społecznościowe,komentarze innych użytkowników oraz linki otrzymane od znajomych -informuje serwis Marketing Charts.

Jednak największa grupa respondentów (45 procent) wskazała tutajna wiadomości e-mail otrzymane od internetowych sprzedawców.

Następnie badani najczęściej wskazywali na znajomych, od którychotrzymali link do danego produktu (16,5 procenta), wiadomościumieszczane przez sprzedawców na ich witrynach (16 procent), baneryreklamowe (10 procent), komentarze innych kupujących na stroniesklepu (9 procent) oraz znajomych z serwisów społecznościowych (3procent).

Autor:(ISB)

Więcej informacji:serwisy społecznościowe

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas