Do emisji w telewizji trafił nowy spot z jesiennej kampanii napoju energetycznego Tiger produkowanego przez Maspex Wadowice. Reklamę przygotowały firmy Brand Place, Lemon Film Studio, The Bug i ZenithOptimedia Group.
Nowa reklama Tigera ma schemat taki sam jak dwa poprzednie spoty tego napoju (obejrzyj je): bohater wychodzi zwycięsko z pozornie trudnej sytuacji, ponieważ dzięki wypiciu Tigera szybko wpada na pomysłowe rozwiązanie. Tym razem akcja reklamy toczy się w nocnym klubie, a część animowana jest inspirowana grami komputerowymi typu „strzelanki”. Hasłem przewodnim kampanii pozostaje „Tiger. Power is back”.
Spot jest emitowany w kanałach ogólnopolskich i tematycznych. Wyreżyserował go Maciej Kowalczuk, produkcją zajął się dom produkcyjny Lemon Film Studio, a animację wykonała firma postprodukcyjna The Bug. Za kreację, strategię i koordynację kampanii odpowiada agencja reklamowa Brand Place, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy ZenithOptimedia Group.