Reklama2009-10-14
0

'Klucz do rozkoszy' w kampanii CIN&CIN

Pod hasłem "Klucz do rozkoszy" startuje niestandardowa kampaniareklamowa win CIN&CIN. Akcja skierowana do kobiet obejmujeinternet i punkty sprzedaży.

W ramach kampanii "Klucz do rozkoszy" aplikacjao takiej nazwie została udostępniona w serwisie internetowymOdkrytePragnienia.pl. Pozwala ona każdej internautce wybrać iopisać miejsca, do którego najchętniej przykułaby swojego partnera.Za najgorętsze wpisy przewidziano zestawy kajdanek do zabawy wedwoje.

CIN&CIN

Akcja obejmuje również weekendowe eventy w supermarketach sieciTesco i Auchan w dniach 16-18 i 23-25 października. Do półeksklepowych zostaną wtedy przykuci kajdankami hości i będą zachęcaćklientki do zakupu produktów CIN&CIN. Ponadto seria winmusujących tej marki będzie sprzedawana z kajdankami w czerwonym iczarnym futerku.

Działania - zaplanowane do końca listopada - mają na celupodniesienie sprzedaży produktów CIN&CIN oraz podkreśleniegłównych wartości tworzących tę markę: emocji, erotyzmu inamiętności między kobietą i mężczyzną. Pomysł i kreację kampaniiprzygotowała agencja 180heartbeats, działaniapublic relations prowadzi agencja Kuźnia PR, a zakupem mediówzajmuje się dom mediowy PanMedia Western.

Autor:tw

Więcej informacji:CIN&CIN

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas