Reklama 2011-01-21
0

„Kluczowy moment” w wyprzedażowej kampanii Hondy

W telewizji, radiu i prasie trwa kampania reklamowa modeli Hondy z 2010 roku. Akcję pod hasłem „Kluczowy moment, by kupić Hondę” przygotowały firmy S4 i MediaVest.

Wyprzedażowa kampania reklamowa Hondy podkreśla korzystne ceny, w których są obecnie dostępne modele Hondy Civic, Hondy Accord, Hondy CR-V i Hondy Jazz z 2010 roku.

Akcja – obejmująca telewizję, radio i prasę – jest zaplanowana na styczeń i luty. Kreacją i produkcją na jej potrzeby zajęła się agencja reklamowa S4, a planowaniem mediów – dom mediowy MediaVest.
 

Autor: tw

Więcej informacji: Honda, kampania reklamowa, S4, MediaVest

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas