Reklama2016-07-12
0

Kobiece nastroje miłosne w kampanii maskar Revlon

Za miesiąc ruszy internetowa kampania reklamowa nowej kolekcji maskar Revlon (dystrybuowanych w Polsce przez Baltic Company). Za przygotowani i realizację akcji odpowiada agencja VanLeif, która rozpoczyna w ten sposób obsługę marki Revlon.

Koncepcją kreatywną reklam będzie pokazywanie różnych nastrojów kobiet w miłości, takich jak pożądanie, namiętność, czułość czy zmysłowość. Kampania, pod hasłem „Love is on”, ma inspirować kobiety do szukania swojego nowego oblicza w relacji z partnerem.

Głównym elementem akcji będzie serwis internetowy Loveison.pl, w którym użytkowniczki będą mogły m.in. dowiedzieć się więcej o swoich nastrojach, rozwiązać psychotest, skorzystać z porad psychologa oraz wziąć udział w konkursie. Jednocześnie będę prowadzone działania na profilach marki Revlon w social media, w ramach reklamy natywnej i we współpracy z partnerem medialnym.

Agencja VanLeif odpowiada za strategię, kreację i realizację kampanii. Działania będą realizowane do końca września.

Firma pozyskała to zlecenie w przetargu, w którym startowała m.in. Isobar Polska.

Autor:tw

Więcej informacji:Revlon, kosmetyki, VanLeif

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas