Reklama2011-09-27
0

Kobiece zmysły reklamują Alfę Romeo Giuliettę (wideo)

W telewizji trwa kampania reklamowa samochodu Alfa Romeo Giulietta. Akcję - utrzymaną w kobiecej, zmysłowej stylistyce - przygotowały firmy Arip i Maxus.

Telewizyjna kampania Alfy Romeo Giulietty nawiązuje do całej gamy kobiecych emocji i zmysłów - od dotyku, przez uwielbienie, aż do relaksu. Taki przekaz ma podkreślać, że dzięki temu samochodowi możemy doświadczyć tych wszystkich doznań.
Jednocześnie reklama informuje, że Alfa Romeo Giulietta jest wyposażona w nową, automatyczną skrzynię biegów Alfa TCT i integrację z systemem Alfa DNA. Spot podkreśla też, że samochód ten jest najbezpieczniejszym kompakt według badań Euro NCAP.




Reklama jest emitowana w TVN i stacjach tematycznych od 16 września - początkowo w wersji 30-sekundowej, a od 26 września w wersji 15-sekundowej. Kampania potrwa do 2 października. Adaptacją wykorzystywanego w niej spotu zajęła się agencja reklamowa Arip, a media zaplanował i kupił dom mediowy Maxus.

Autor:tw

Więcej informacji:Alfa Romeo Giulietta, Alfa Romeo

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas