Reklama2014-05-14
0

Kobiecość „pełna życia” reklamuje Nałęczowiankę (wideo)

Pod hasłem „Nałęczowianka. Pełna życia” rozpoczęła się druga odsłona kampanii reklamowej wody mineralnej Nałęczowianka (Nestle Waters). Akcję przygotowały firmy Publicis i MEC.

Nowy spot Nałęczowianki pokazuje kobiety pełne witalności, radości i pozytywnej energii. Taki przekaz ma silniej angażować konsumentów i zbliżać ich do marki, czemu służy m.in. padające w nim pytanie: „A czy Ty jesteś Nałęczowianką?”.

Poprzednia reklama, emitowana w kwietniu, podkreślała bogatą tradycję tej marki (obejrzyj to).

Nowy spot od 8 maja jest pokazywany w TVP1, TVP2, Polsacie, TVN i TVN Style. W ramach kampanii, zaplanowanej na kilka miesięcy, do sprzedaży wprowadzono limitowaną edycję Nałęczowianki, w odświeżonych, kolorowych butelkach o pojemności 500 ml.

Kreacją reklamy zajęła się agencja Publicis, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas