W listopadzie 2008 roku spadła sprzedaż większości miesięcznikówporadnikowych adresowanych do kobiet. Najwięcej stracił magazyn"Claudia" (G+J Polska) a liderem w segmencie była powracają narynek "Kobieta i Życie" (Wydawnictwo Bauer).
Sprzedaż ogółem miesięcznika "Kobieta i Życie" (WydawnictwoBauer) w listopadzie ur. wyniosła 477 900 egz. - wynika z danychZwiązku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl. "Kobieta i Życie" po raz pierwszy na rynkuukazało sie w 1946 roku, po przerwie ponownie na rynku pojawiła się14 października ur.
Na drugim miejscu znalazło się pismo "Dobre Rady" (Burda MediaPolska), które sprzedało się w ilości 452 040 egz. (spadek o 10proc.), a na pozycji trzeciej uplasował się "Świat Kobiety"(Wydawnictwo Bauer) ze sprzedażą ogółem na poziomie 437 645 egz.(spadek o 4,3 proc.).
Porównując dane z listopada ur. do danych z poprzedniegomiesiąca widać, że największy spadek sprzedaży ogółem odnotowałmiesięcznik "Claudia" (19 proc.).