Większość miesięczników poradnikowych dla kobiet w lutym br. zanotowało spadki sprzedaży, największy z nich dotknął „Olivię”. Liderem sprzedaży w segmencie jest „Kobieta i Życie”.
Sprzedaż ogółem miesięcznika "Kobieta i Życie" (Wydawnictwo Bauer) w lutym 2010 roku wyniosła 547 765 egz. i była wyższa niż rok wcześniej o 5,5 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazło się pismo "Dobre Rady" (Burda Publishing Polska), które sprzedało się w ilości 517 652 egz., czyli zanotowało wzrost o 0,01 proc.
Pozycję trzecią zajął „Poradnik Domowy” (Agora) ze sprzedażą ogółem w lutym br. na poziomie 396 960 egz. (spadek o 2 proc.).
Największy spadek sprzedaży ogółem w segmencie zanotowała „Olivia” (Marquard Media Polska), która w drugim miesiącu br. rozchodziła się średnio w nakładzie 221 193 egz., czyli mniejszym o 17,4 proc. niż rok wcześniej.
Zobacz tabelę
Porównując dane z lutego br. do danych ze stycznia widać, że największy wzrost sprzedaży zanotowała „Kobieta i Życie”, a największy spadek dotknął „Olivię”.