Prasa2015-06-22
1

„Kobieta i Życie” na czele miesięczników poradnikowych po I kwartale. „Cała Ty” z największym spadkiem

W I kwartale br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych znalazła się „Kobieta i Życie”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Świat Kobiety”, z kolei najwięcej stracił magazyn „Cała Ty”.

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, średnia sprzedaż ogółem „Kobiety i Życia” (Wydawnictwo Bauer) w I kwartale 2015 roku wyniosła 369 928 egz. W porównaniu do I kwartału 2014 roku zmniejszyła się ona o 0,35 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Z czwartego na drugie miejsce awansował „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer). Jego wynik uplasował się na poziomie 344 699 egz., po wzroście o 9,77 proc. - największym w zestawieniu.

Ostatnia pozycja na podium należała do miesięcznika „Dobre Rady” (Grupa Burda), który rok wcześniej był drugi. Jego średni wynik sprzedażowy zmniejszył się o 15,13 proc. do 302 994 egz.

Z kolei największy spadek, wynoszący 21,19 proc., odnotowała „Cała Ty” (Phoenix Press), która zajęła miejsce szóste. Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu w I kwartale br. wyniosła 133 942 egz.

Zobacz tabelę

W marcu 2015 roku liderem również była „Kobieta i Życie” (Wydawnictwo Bauer), której sprzedaż ogółem w porównaniu do marca 2014 roku zmniejszyła się o 1,19 proc. do 354 204 egz.

Z czwartego na drugie miejsce awansował „Świat Kobiety” (320 042 egz.; wzrost o 0,85 proc. - jedyny w zestawieniu), natomiast na ostatnią lokatę podium (z pozycji wicelidera) spadł „Poradnik Domowy” (295 472 egz.; w dół o 16,87 proc.).

Również i w tym ujęciu najwięcej straciła „Cała Ty”, która spadła z miejsca szóstego na siódme - było to 31,03 proc. do 120 217 egz.
 

Zobacz tabelę

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas