Prasa2014-08-13
1

„Kobieta i Życie” na czele miesięczników poradnikowych. „Poradnik Domowy” mocno do góry

W maju 2014 roku na pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych awansowała „Kobieta i Życie”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Poradnik Domowy”, z kolei najwięcej straciła „Claudia”.

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem miesięcznika „Kobieta i Życie” (Wydawnictwo Bauer) w maju 2014 roku wyniosła 367 029 egz. W porównaniu do maja 2013 roku zwiększyła się ona o 10,87 proc. Rok wcześniej pismo to zajmowało miejsce trzecie.

>>> Zobacz jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

Drugie miejsce należało do „Świata Kobiety” (Wydawnictwo Bauer). Wynik tego miesięcznika uplasował się na poziomie 350 374 egz., po wzroście o 5,72 proc.

Ostatnią pozycję na podium zajął magazyn „Dobre Rady” (Grupa Burda), który rok wcześniej był liderem. Jego średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zmalał o 11,19 proc. do 338 274 egz.

Oczko niżej uplasował się „Poradnik Domowy” (Edipresse Polska). Wynik sprzedażowy tego miesięcznika zwiększył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 14,86 proc. do 281 981 egz.

Z kolei największy spadek zanotowała „Claudia” (Burda International Polska), która zajęła miejsce piąte. Sprzedaż ogółem tego miesięcznika zmniejszyła się bowiem o 16,36 proc. do 191 147 egz.

Zobacz tabelę


W maju 2014 roku w porównaniu do kwietnia 2014 roku jedynym wzrostem sprzedaży ogółem (o 0,07 proc.) wśród miesięczników poradnikowych pochwalić się mogły „Dobre Rady”. Z kolei największy spadek odnotowała tutaj „Kobieta i Życie” - było to 17,45 proc.

Zobacz tabelę

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas