Prasa2015-03-12
0

„Kobieta i Życie” na czele miesięczników poradnikowych w 2014 roku. „Cała Ty” o 32 proc. w dół

W 2014 roku na pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych awansowała „Kobieta i Życie”, która zanotowała jedyny wzrost w zestawieniu. Z kolei najwięcej stracił magazyn „Cała Ty”.

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Kobieta i Życie” (Wydawnictwo Bauer) w 2014 roku wyniosła 354 797 egz. W porównaniu do poprzedniego roku zwiększyła się ona o 6,09 proc. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu. Rok wcześniej pismo to zajmowało miejsce drugie.

>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

Na drugie miejsce z pierwszego spadły „Dobre Rady” (Grupa Burda). Średni wynik tego miesięcznika uplasował się na poziomie 344 316 egz., po spadku o 9,08 proc.

Ostatnią pozycję podium zajął „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zmniejszył się o 1,89 proc. do 322 586 egz.

Z kolei największy spadek zanotował magazyn „Cała Ty” (Phoenix Press), który w zestawieniu był szósty. Średnia sprzedaż ogółem tego miesięcznika zmniejszyła się bowiem o 32,32 proc. do 150 992 egz. Trzeba jednak dodać, że tytuł wszedł na rynek dopiero w lipcu 2013 roku (jego pierwszym numerem było wydanie sierpniowe).

Zobacz tabelę


W grudniu 2014 roku liderem (po awansie z miejsca czwartego) był „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer), którego sprzedaż ogółem w porównaniu do grudnia 2013 roku zwiększyła się o 18,76 proc. do 407 040 egz.

Na drugie miejsce spadła „Kobieta i Życie” (387 301 egz.; spadek o 10,16 proc.), natomiast na ostatnią lokatę podium (z pozycji wicelidera) spadły „Dobre Rady” (367 786 egz.; w dół o 9,99 proc.).

W tym ujęciu najwięcej straciła „Claudia” (Grupa Burda) - było to 16,84 proc. do 201 149 egz.

Zobacz tabelę

 


Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

 

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas