W I półroczu br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych znalazła się „Kobieta i Życie”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił magazyn „Cała Ty”.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, średnia sprzedaż ogółem „Kobiety i Życia” (Wydawnictwo Bauer) w I półroczu 2015 roku wyniosła 347 506 egz. W porównaniu do I półrocza 2014 roku zmniejszyła się ona o 6,70 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Z trzeciego na drugie miejsce awansował „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer). Jego wynik uplasował się na poziomie 318 974 egz., po jednak spadku o 2,29 proc.
Ostatnia pozycja na podium należała do miesięcznika „Dobre Rady” (Grupa Burda), który rok wcześniej był drugi. Jego średni wynik sprzedażowy zmniejszył się o 12,57 proc. do 298 580 egz.
Z kolei największy spadek, wynoszący 20,36 proc., odnotowała „Cała Ty” (Phoenix Press), która spadła z miejsca szóstego na siódme. Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu w I półroczu br. wyniosła 126 734 egz.
W czerwcu 2015 roku liderem również była „Kobieta i Życie”, której sprzedaż ogółem w porównaniu do czerwca 2014 roku zmniejszyła się o 2,23 proc. do 302 573 egz.
Drugie miejsce zajęły „Dobre Rady” (272 017 egz.; spadek o 9,82 proc), natomiast na ostatniej lokacie podium uplasował się „Świat Kobiety” (262 457 egz.; w dół o 8,07 proc.).
W tym ujęciu najwięcej straciła „Claudia” (Grupa Burda), która zajęła miejsce piąte - było to 16,32 proc. do 176 119 egz.
Zobacz tabelęSprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.