Prasa 2015-11-11
0

„Kobieta i Życie” nowym liderem sprzedaży miesięczników poradnikowych. Tylko „Olivia” na plusie

W sierpniu br. na pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych awansowała „Kobieta i Życie”. Jedynym wzrostem pochwalić się mogła „Olivia”, zaś najwięcej straciły „Dobre Rady”.

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Kobiety i Życia” (Wydawnictwo Bauer) w sierpniu 2015 roku wyniosła 342 975 egz. W porównaniu do sierpnia 2014 roku zmniejszyła się ona o 1,52 proc. W analogicznym okresie rok wcześniej tytuł ten był jednak drugi.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Na drugie miejsce awansował „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer), który przed rokiem był trzeci. Jego wynik uplasował się na poziomie 312 954 egz., po spadku o 3,80 proc.

Z pierwszej na ostatnią pozycję podium spadł zaś miesięcznik „Dobre Rady” (Grupa Burda). Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się o 20,72 proc. do 303 073 egz. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

Zaś jedynym wzrostem sprzedaży pochwalić się mogła „Olivia” (Wydawnictwo Bauer), która w rankingu była przedostatnia. Jej wynik zwiększył się bowiem o 2,94 proc. do 185 529 egz.

Zobacz tabelę

W sierpniu br. w porównaniu do lipca br. wszystkie miesięczniki zanotowały wzrosty sprzedaży, a najwięcej zyskał „Poradnik Domowy” (Edipresse Polska) - było to 29,01 proc.

Zobacz tabelę

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Autor: Michał Kurdupski

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas