Prasa2015-10-13
0

„Kobieta i Życie” nowym liderem sprzedaży wśród pism poradnikowych. „Poradnik Domowy” stracił 60 tys. egz.

W lipcu br. na pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych awansowała „Kobieta i Życie”. Największym wzrostem pochwalić się mogła „Olivia”, zaś najwięcej stracił „Poradnik Domowy”.

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Kobiety i Życia” (Wydawnictwo Bauer) w lipcu 2015 roku wyniosła 312 195 egz. W porównaniu do lipca 2014 roku zwiększyła się ona o 2,41 proc. W analogicznym okresie rok wcześniej tytuł ten był drugi.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Na drugie miejsce awansował „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer), który przed rokiem był czwarty. Jego wynik uplasował się na poziomie 265 528 egz., po wzroście o 2,57 proc.

Z pierwszej na ostatnią pozycję podium spadł zaś miesięcznik „Dobre Rady” (Grupa Burda). Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się o 20,10 proc. do 260 230 egz.

Oczko niżej uplasował się „Poradnik Domowy” (Edipresse Polska), który spadł z miejsca trzeciego. Tytuł ten odnotował największą stratę w zestawieniu, wynoszącą 26,14 proc. Sprzedaż ogółem tego tytułu w lipcu br. wyniosła 191 946 egz.

Zaś największym wzrostem sprzedaży pochwalić się mogła „Olivia” (Wydawnictwo Bauer), która awansowała z miejsca ostatniego na przedostatnie. Jej wynik zwiększył się o 14,23 proc. do 149 943 egz.

Zobacz tabelę

W lipcu br. w porównaniu do czerwca br. największym wzrostem sprzedaży ogółem, również pochwalić się mogła „Olivia” - było to 28,67 proc. Zaś największy spadek, wynoszący 20,29 proc., również i w tym ujęciu odnotował „Poradnik Domowy”.

Zobacz tabelę

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas