Prasa2014-05-19
0

„Kobieta i Życie” nowym liderem wśród miesięczników poradnikowych

W lutym 2014 roku na pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych awansowała „Kobieta i Życie”, która jako jedyna w zestawieniu zanotowała wzrost. Z kolei najwięcej straciła „Olivia”.

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem miesięcznika „Kobieta i Życie” (Wydawnictwo Bauer) w lutym 2014 roku wyniosła 422 175 egz. W porównaniu do lutego 2013 roku zwiększyła się ona o 13,43 proc. - był to jedyny wzrost w zestawieniu. Rok wcześniej pismo to zajmowało miejsce drugie

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym nowym dziale Jedynki

Z kolei na drugie miejsce spadły „Dobre Rady” (Grupa Burda). Wynik tego miesięcznika uplasował się na poziomie 369 368 egz., po spadku o 10,46 proc.

Oczko niżej uplasował się „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer), którego wynik sprzedażowy zmniejszył się o 4,27 proc. do 322 984 egz.

Z kolei największy spadek zanotowała „Olivia” (Wydawnictwo Bauer), która spadła z miejsca szóstego na siódme. Sprzedaż ogółem tego miesięcznika zmniejszyła się bowiem o 10,68 proc. do 151 658 egz.

Zobacz tabelę


W lutym 2014 roku w porównaniu do stycznia 2014 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 26,79 proc.) wśród miesięczników poradnikowych pochwalić się mogła „Kobieta i Życie”. Z kolei największy spadek odnotował tutaj „Poradnik Domowy” (Edipresse Polska) - było to 13,11 proc.

Zobacz tabelę

Autor:mk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas