W lutym br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych umocniła się „Kobieta i Życie”, która pochwalić się mogła największym wzrostem w zestawieniu. Z kolei najwięcej straciła „Cała Ty”.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Kobiety i Życia” (Wydawnictwo Bauer) w lutym 2016 roku wyniosła 404 575 egz. W porównaniu do lutego 2015 roku zwiększyła się ona najbardziej w zestawieniu - o 2,60 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Wiceliderem był „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer). Wynik tego miesięcznika uplasował się na poziomie 350 767 egz., po spadku o 2,54 proc.
Trzecie miejsce zajął „Poradnik Domowy” (Edipresse Polska). Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się o 12,16 proc. do 270 459 egz.
Oczko niżej uplasował się miesięcznik „Dobre Rady” (Grupa Burda), którego wynik zmalał o 15,30 proc. do 255 648 egz.
Z kolei najwięcej - 19,19 proc. - straciła „Cała Ty” (Phoenix Press), której wynik wyniósł 110 535 egz. W zestawieniu tytuł ten spadł z miejsca przedostatniego na ostatnie.
Zobacz tabelęW lutym br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych, wynoszącym 43,41 proc., pochwalić się mógł „Świat Kobiety”. Z kolei w tym ujęciu najwięcej straciła „Olivia” (Wydawnictwo Bauer) - było to 17,68 proc.
Zobacz tabelęSprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.