W październiku ub.r. na pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych awansowała „Kobieta i Życie”, która pochwalić się mogła jedynym wzrostem w zestawieniu. Z kolei najwięcej stracił „Poradnik Domowy”.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Kobiety i Życia” (Wydawnictwo Bauer) w październiku 2015 roku wyniosła 329 012 egz. W porównaniu do października 2014 roku zwiększyła się ona o 4,34 proc. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu, a tytuł ten na pozycję lidera awansował z miejsca drugiego.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Z kolei na drugą lokatę spadły „Dobre Rady” (Grupa Burda). Wynik tego miesięcznika uplasował się na poziomie 283 622 egz., po spadku o 18,79 proc.
Na podium znalazł się jeszcze „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer). Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się o 9,01 proc. do 267 785 egz.
Oczko niżej uplasował się „Poradnik Domowy” (Edipresse Polska), który odnotował największy spadek w zestawieniu. Jego wynik zmniejszył się bowiem o 26,26 proc. do 197 906 egz.
Zobacz tabelęW październiku ub.r. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych, wynoszącym 3,58 proc., pochwalić się mogła „Cała Ty” (Phoenix Press). Również i w tym ujęciu najwięcej stracił „Poradnik Domowy” - było to 27,78 proc.
Zobacz tabelęSprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.