W Warszawie kobiety coraz chętniej wybierają Radio PLUS Łagodne Przeboje
Ostatnie wyniki badań SMG/KRC potwierdzają, że Radio PLUS Łagodne Przeboje trafia z ogromnym sukcesem do swojej grupy docelowej (kobiety w wieku 30: 49 lat).
Na najbardziej konkurencyjnym rynku, w Warszawie, stacja notuje kolejny wyraźny wzrost słuchalności. W ciągu miesiąca udział w rynku w grupie kobiecej wzrósł z 5,3 % do 6,54%. To daje coraz pewniejszą trzecią pozycję wśród stacji lokalnych w mieście. Dynamikę wzrostu najwyraźniej widać w skali roku. Przez dwanaście miesięcy udział w rynku w targacie docelowym Radia PLUS Łagodne Przeboje wzrósł aż o 675%.
Zobacz tabelęlass=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt">
* Źródło: SMG/KRC A.Millward Brown Company Radio Track 2004, Okres badania: październik 2004 : listopad 2004, wrzesień 2004 : listopad 2004, październik 2003 : listopad 2003; Grupa celowa: kobiety 30: 49 lat, mieszkanki Warszawy, dni słuchania: dni powszednie