Reklama2016-03-08
0

Kobiety zastępują mężczyzn w kampanii Brawny (wideo)

Stawiająca dotąd na mężczyzn marka Brawny postanowiła zmienić o 180 stopni swój wizerunek. W nowej kampanii silnych mężczyzn zastąpiły kobiety sukcesu odziane w symbolizującą amerykańską męskość flanelowe koszule.

Opatrzona hashtagiem #StrengthHasNoGender kampania została przygotowana na Dzień Kobiet. Składa się z czterech spotów.

Dotąd symbolem produkującej papierowe ręczniki marki Brawny był wizerunek barczystego faceta z rozległą klatą opiętą tradycyjną amerykańską flanelową koszulą w kratę. Tym razem jednak mamy do czynienia z rewolucyjną zmianą - zamiast mężczyzn bohaterkami spotów są kobiety, które osiągnęły zawodowy sukces.

Bohaterki spotów promujących Brawny to Linda Alvarado, właścicielka firmy budowlanej Alvarado Construction, Swin Cash - koszykarka kobiecej ligi NBA i złota medalistka olimpijska, ratująca ludzi jako strażak  Maureen Stoecklein oraz Valerie Montgomery Rice, szefowa Morehouse School of Medicine.

Wszystkie występujące w kampanii kobiety osiągnęły sukces w dziedzinach kojarzonych zwykle z facetami dowodząc, że granice pomiędzy Marsem i Wenus powoli się zacierają, a mężczyźni powinni coraz bardziej zwracać uwagę na kobiecą konkurencję w obszarach, które dotąd zwykli uważać za swoją wyłączną domenę.

Autor:ps

Więcej informacji:Brawny

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas