Reklama2006-09-29
0

'Kochaj Albo Zwróć'

Gruppa66 Ogilvy przygotowała kreację dla pralek Indesit pod hasłem 'Kochaj albo zwróć'.

Gruppa66 Ogilvy przygotowała kreację dla pralek Indesit pod hasłem „Kochaj albo zwróć”, informującą o nowej promocji, zachęcającej Klientów do zakupu jednej z pralek z programem „Time4You”.

Kampania ruszyła 28 września. Obejmie ona wszystkie główne stacje TV, Radio ZET i stacje lokalne. Planowane są pojedyncze wejścia w prasie, reklama w Internecie oraz materiały POS.
 
Celem rozpoczynającej się kampanii jest poinformowanie o promocji bez precedensu na polskim rynku. Każdy, kto kupi pralkę marki Indesit ma dwa tygodnie na jej sprawdzenie i ewentualny zwrot bez dodatkowych kosztów.

Dodatkowym zadaniem rozpoczynającej się akcji jest komunikowanie korzyści wynikających z użytkowania pralek Indesit oraz wzmocnienie wizerunku marki jako nowoczesnej, innowacyjnej, rozumiejącej potrzeby młodych ludzi.

Kampanię przygotował Irek Broda, Creative Group Head wraz z Piotrem Sobotą, Junior Art. Director i Bartkiem Klimaszewskim, Junior Copywriter. Obsługą Klienta w Gruppa66 Ogilvy zajmuje się zespół Olgi Sobieraj, w składzie Tomasz Smaczny, Account Supervisor oraz Ania Malinowska, Junior Account Executive. Spot reklamowy został przygotowany w domu produkcyjnym Design Direct.

Po stronie Klienta nadzór nad kampanią sprawują: Krzysztof Kudlek (Marketing Manager), Krzysztof Kluska (Kierownik Produktu) oraz Krzysztof Piekło (Specjalista do Spraw Marketingu).

Autor:kk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas