Czwarta edycja show “Kocham Cię Polsko” ma więcej widzów niż emitowana rok temu druga seria programu, a w czasie emisji widowiska TVP 2 zdecydowanie wygrywa z konkurencją.
Po czterech odcinkach średnia oglądalność najnowszego sezonu “Kocham Cię Polsko” wynosi 3,13 mln widzów, co daje stacji 23,13 proc. udziału w 4+ oraz 18,68 proc. w 16-49 – pokazują przygotowane na nasze zlecenie dane Nielsen Audience Measurement. Rok temu, po czterech odcinkach widownia jesiennej serii show była niższa - program śledziło bowiem 2,75 mln osób, a udział TVP 2 kształtował się na poziomie 20,48 proc. i 16,97 proc.
Obecnie, w paśmie emisji “Kocham Cię Polsko” (piątki 21.10) Dwójka jest zdecydowanym liderem rynku, wyprzedzając telewizję TVN (ma ona 15,45 proc. udziału i nadaje filmy fabularne), TVP 1 (14,89 proc., filmy) oraz Polsat (13,14 proc., także filmy).
Z danych telemetrycznych wynika, że widowisko śledzą głównie kobiety, widzowie po 45. roku życia, mieszkańcy wsi i średnich miast oraz osoby bez matury.
Oglądalność “Kocham Cię Polsko" odcinek po odcinku
Widownia konkurencji w czasie emisji show
Profil widowni programu