Reklama2013-08-29
0

„Kochanie, zaskocz mnie” - Bakoma Jogurt Naturalny Gęsty reklamowany w internecie

Na Facebooku ruszyła internetowa odsłona kampanii reklamowej Jogurtu Naturalnego Gęstego marki Bakoma. Za przygotowanie  i realizację akcji odpowiada agencja Goldbach Interactive Poland.

Internetowa kampania Jogurtu Naturalnego Gęstego marki Bakoma jest prowadzona w serwisie KuchniaJogurtowa.pl i związanym z nim fanpage’u facebookowym. Działania pod hasłem „Kochanie, zaskocz mnie” są skierowane głównie do kobiet. Bakoma chce im ułatwić codzienne wybory kulinarne, podsuwając rady i inspiracje.

- Tradycyjną kuchnię przeciwstawiamy zdrowym i lekkim, a przede wszystkim oryginalnym potrawom stworzonym przez internautki. Codzienne kulinarne zmagania zmieniamy w kreatywną przestrzeń wymiany doświadczeń i kuchennych sztuczek - opisuje Maria Czarkowska, head of social & PR w realizującej tę kampanię agencji Goldbach Interactive Poland.

Aktywności w internecie są uzupełnieniem prowadzonej od czerwca br. kampanii telewizyjnej (przeczytaj więcej i obejrzyj spot). Działania będą prowadzone do października.

Na początek przyszłego roku jest już planowany kolejny etap akcji, w którym większy nacisk zostanie położony na kuchnię świata.

Autor:tw

Więcej informacji:Bakoma

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas