Reklama2019-04-03
1

Škoda pierwszym partnerem TVN w ramach nowego produktu reklamowego. „Możemy rozwijać naszą współpracę”

Biuro Reklamy TVN Media wprowadziło do swojej oferty nowy produkt - partnerstwo stacji TVN. Pierwszą marką, która zdecydowała się współpracować z komercyjnym nadawcą w tym zakresie jest Škoda.

Partnerstwo kanału to forma reklamy, która integruje przekaz marketingowy klienta z break-bumperem stacji oraz informacją o partnerstwie dwóch firm. W danym okresie czasu stacja może mieć tylko jednego partnera.

- Partnerstwo kanału to wyjątkowe rozwiązanie, które przynosi wymierne korzyści zarówno klientom, jak i nadawcy. Do tej pory z powodzeniem było stosowanie w stacjach z portfolio Discovery Polska. Do końca 2019 roku zostanie udostępnione na wszystkich kanałach połączonej firmy. Nieustannie rozbudowujemy katalog działań niestandardowych na naszych antenach, tak aby klienci mogli cieszyć się z jeszcze szerszej oferty efektywnych i innowacyjnych rozwiązań marketingowych - komentuje Marcin Idzik, dyrektor działu sprzedaży biura reklamy TVN Media.

Pierwszą marką, która zdecydowała się zostać partnerem stacji TVN jest Škoda.

- Z marką Škoda łączy nas długoletnia współpraca. Wspólnie przeprowadziliśmy już kilka innowacyjnych kampanii reklamowych. To partner, który z odwagą realizuje nowatorskie pomysły marketingowe i sprzedażowe. Jesteśmy bardzo zadowoleni z faktu, że możemy rozwijać naszą współpracę przy kanale TVN - informuje Jacek Szymczyk, dyrektor sprzedaży specjalnej biura reklamy TVN Media. - Zawsze szukamy innowacyjnych rozwiązań, które pozwalają naszej komunikacji wybić się z szumu reklamowego. Jest to dla nas szczególnie ważne w przypadku takich kampanii jak premiera nowego modelu. Škoda Scala to krok naprzód w rozwoju marki i jej kampania musi też być wyjątkowa. Partnerstwo z kanałem TVN jest jednym z rozwiązań, które na to pozwolą - dodaje Katarzyna Misztal, koordynator ds. komunikacji Skoda.

Spot partnerski Škody emitowany jest poza tradycyjnymi blokami reklamowymi, w trakcie tzw. „breaku ekskluzywnego”, co daje jeszcze większą widoczność komunikatu klienta.

Za produkcję, kreację oraz emisję reklamy całkowicie odpowiada Biuro Reklamy TVN Media.

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:partnerstwo kanału, TVN, Skoda

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas