Reklama2015-09-28
3

Škoda Superb reklamowana przez projektanta Tomasza Ossolińskiego (wideo)

Ruszyła niestandardowa kampania reklamowa nowej wersji samochodu Škoda Superb z udziałem projektanta Tomasza Ossolińskiego. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy MediaCom Warszawa, Futura Media, GoldenSubmarine, Kalicińscy.com i Multi Communications.

W ramach akcji Tomasz Ossoliński przygotowuje autorski projekt wyposażenia wnętrza nowej Škody Superb, mający odzwierciedlać najważniejsze atuty samochodu: elegancki styl, wyjątkową linię nadwozia oraz funkcjonalność. W pierwszej fazie projektant tworzy koncepcję i szkice wnętrza auta, po czym samochód zostanie zlecony do produkcji, firmie specjalizującej się w projektowaniu i produkcji unikalnych wnętrz samochodów. Finałem akcji będzie prezentacja zaprojektowanego modelu na specjalnym pokazie kolekcji Tomasza Ossolińskiego.

Tworzenie projektu jest relacjonowane na polskich profilach Škody w portalach społecznościowych oraz serwisie Superbatelier.pl. Ponadto materiały dotyczące akcji pojawią się w programach „Dzień Dobry TVN” i „Co za Tydzień”.

Za opracowanie koncepcji i realizację kampanii odpowiada (przy wsparciu agencji Futura Media) zespół MediaCom Beyond Advertising wchodzący w skład domu mediowego MediaCom Warszawa, który zajmuje się też działaniami SEM. Aktywności na Facebooku prowadzi agencja Kalicińscy.com, działania PR - agencja Multi Communications, a za przygotowanie strony Superbatelier.pl i klipu wizerunkowego odpowiada agencja GoldenSubmarine.

Autor:tw

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas