Reklama2007-10-17
0

Kodak kończy ze sponsoringiem igrzysk

Eastman Kodak Co. poinformował, że przyszłoroczne IgrzyskaOlimpijskie w Pekinie będą ostatnimi, jakie firma będziesponsorować.

Jak informuje agencja Reuters, decyzja ta jest wynikiem zmianykierunku strategii marketingowych firmy, która zamiast na filmachfotograficznych zamierza bardziej skupić się na swoich cyfrowychproduktach.

Kodak od około 20 lat jest jednym z dwunastu czołowych sponsorówigrzysk, biorących udział w 'The Olympic Program' iprzeznaczających dziesiątki milionów dolarów za prawo dokorzystania z olimpijskiego logo.

Chińskie media szacują, że przyszłoroczna impreza obejmie swoimzasięgiem 4 miliardy telewidzów na całym świecie, a więc o miliardwięcej w porównaniu z igrzyskami w Atenach w 2004 roku. Po tamtymwydarzeniu identyczną jak Kodak decyzję podjęła inna firma z branży- Xerox Corp.

Międzynarodowy Komitet Olimpijski jak dotąd zawarł porozumieniaz ośmioma z obecnych dwunastu czołowych partnerów reklamowych, wsprawie dalszej współpracy po igrzyskach w Pekinie. Firmy, zktórymi zawarto umowy dotyczące zimowych igrzysk w Vancouver w 2010i letniej olimpiady w Londynie w 2012 roku, to: Coca-Cola, AtosOrigin, GE, McDonald's, Omega, Panasonic, Samsung oraz Visa.Dodatkowo Panasonic i Samsung przedłużyły partnerstwo do 2016 roku,a Coca-Cola do roku 2020.

źródło: Reuters

Autor:km

Więcej informacji:Kodak

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas