Reklama2004-04-05
0

Kolejna kampania MobileGO dla Reserved

2 kwietnia br. firma MobileGO, zajmująca się marketingiem mobilnym, rozpoczęła kolejną akcję SMS-ową na zlecenie LPP S.A. - właściciela marki Reserved

Organizowana akcja polega na wysyłce do wyselekcjonowanych użytkowników MobileCLUB.pl SMS-ów z informacją o najnowszej kolekcji Reserved i akcji Reserved Clubbing Weekend w warszawskiej Galerii Mokotów. Każda osoba, która w dniach 3-4 kwietnia przyjdzie do salonu Reserved ma szansę otrzymać upominek - limitowaną smycz Reserved.

Jest to kolejna kampania marketingu mobilnego organizowana przez MobileGO o zasięgu lokalnym, skierowana tylko do użytkowników MobileCLUB zamieszkałych w Warszawie. Poprzednie tego typu akcje, organizowane w ubiegłym roku dla LPP S.A., dotyczyły m.in. otwarcia w warszawskiej Galerii Mokotów nowego działu męskiego i damskiego Reserved.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas