Reklama2005-08-12
0

Kolejna odsłona Algidy Śmietankowej

Unilever Polska po raz kolejny powierzył przeprowadzenie kampanii reklamowej w punkcie sprzedaży firmie IMIGe Poland.

Kampania reklamowa promująca lody śmietankowe Algida przebiega pod hasłem "Poczuj śmietankowa radość". Nośniki reklamowe rozmieszczone są zarówno bezpośrednio przy wejściu do hipermarketu jak i bezpośrednio w miejscu podejmowania decyzji o zakupie. Wózki sklepowe z reklamą promującą produkt firmy Unilever zachęcają klientów do zakupu lodów w sieciach handlowych  real,-, Geant i Hypernova.

Dodatkowo kampania wzmocniona została reklamą na drzwiach wejściowych do hipermarketu w sieci real,- i w wielkoformatowymi banerami oraz nakładkami na sensomaty w sieci Hypernova.

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas