Prasa2007-11-19
0

Kolejne gazety dołączają do sieci reklamowej Yahoo

17 kolejnych gazet dołączyło do sieci reklamowej Yahoo.

Tym samym sieć Yahoo o nazwie Newspaper Consortium, która ma zazadanie wygenerowanie większych dochodów dla gazet poprzez pomoc wsprzedaży reklam online, zwiększyła się do 415 dzienników i 140tygodników, należących do 21 różnych firm wydawniczych - donosiserwis Media Life.

Nowi partnerzy Yahoo to pismo Columbus Dispatch oraz 16regionalnych tytułów należących do New York Times Co. Jednak samNew York Times jak na razie nie przyłączył się do konsorcjum.

Niedawno do sieci Yahoo dołączyło także pismo New York DailyNews - piąty największy codzienny tytuł pod względem nakładu (ponad681 tysięcy dziennie), ukazujący się na rynku amerykańskim.

Coraz więcej wydawców i gazet zwraca się do Yahoo w nadziei naodzyskanie reklamowych dochodów, które w ostatnich latach zaczęływędrować do Internetu.

źródło: Media Life

Autor:km

Więcej informacji:Yahoo

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas