Reklama2014-09-15
1

Kolejni bohaterowie domu w kampanii Leroy Merlin (wideo)

Leroy Merlin zaczął kolejną odsłonę kampanii, w której pokazuje bohaterskie dokonania remontowo-budowlane swoich autentycznych klientów. Akcję dział marketingu firmy przygotował wspólnie z agencjami Engine i Gutenberg Networks.

Nowy spot Leroy Merlin pokazuje historię Oli i Michała, młodych małżonków, którzy wspólnie ze swoimi przyjaciółmi odnowili zniszczone mieszkanie. W wiosennej odsłonie kampanii prezentowane były dwie inne podobne opowieści (zobacz szczegóły).

- Poprzez tę kampanię chcemy docenić wszystkich, którzy wspólnie z nami realizują marzenia o dobrze zaprojektowanym, urządzonym swoim domu i ogrodzie - dodaje Joanna Próchnicka, senior manager ds. reklamy w Leroy Merlin Polska.

W ramach akcji wiosną br. uruchomiono stronę bohaterdomu.pl, na której użytkownicy mogą dzielić się relacjami z przeprowadzonych przez siebie remontów. Do tej pory zamieszczono tam 215 takich historii.

Obecny etap akcji obejmuje telewizję, internet, gazetki i materiały w sklepach.

Koncepcję kampanii przygotował dział marketingu Leroy Merlin, spoty i stronę bohaterdomu.pl przygotowała agencja Engine, a gazetki - agencja Gutenberg Networks.

Autor:tw

Więcej informacji:Leroy Merlin

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas