Prasa2006-02-24
0

Kolejni chętni na Orkla Polska

Waldemar Tevnell, prezes Bonnier Business, zainteresowany aktywami Orkli Media w Polsce.

Waldemar Tevnell, prezes Bonnier Business potwierdził wczoraj zainteresowanie właścicieli "Pulsu Biznesu" (koncern Bonnier AB) aktywami Orkli Media, w tym jej polską działalnością.

Żadnych rozwiązań, jak dodaje, nie można w tej chwili wykluczyć - podano w informacji przesłanej Wirtualnemedia.pl.

Bonnier Business zakończył rok 2005 zyskiem operacyjnym w wysokości ok. 2,5 mln zł.

Było to możliwe dzięki lepszej sprzedaży "Pulsu Biznesu" oraz większym wpływom reklamowym. Sprzedaż gazety rośnie nieprzerwanie od lipca ubiegłego roku - łącznie o prawie 20%. W grudniu 2005 osiągnęła najwyższy w historii poziom - ponad 26 600 egzemplarzy. Korzystne wyniki w styczniu i otwarcie nowych form sprzedaży - od lutego "PB" można kupić w postaci elektronicznej dzięki współpracy z Zinio - zdaniem prezesa dobrze rokują na przyszłość. Wpływy reklamowe były w 2005 roku o 7% większe niż w roku poprzednim i osiągnęły wielkość blisko 44,5 mln zł. Wydawcy zaufało prawie 1100 reklamodawców (wszystkie dane Export Monitor, wpływy cennikowe, bez autopromocji).

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas