Reklama2005-02-15
0

Kolejny dobry rok dla reklamy

2005 r. ma być udany. Wzrost wydatków na reklamę może sięgnąć 20 proc., w przypadku Internetu może być jeszcze lepiej

Media podsumowały profity z reklamy w 2004 r. W ubiegłym roku wydatki (bez uwzględnienia rabatów) sięgnęły 12,6 mld zł. To oznacza, że wzrosły o 1,3 mld zł w porównaniu z 2003 r. - wynika z danych Expert Monitor. Tradycyjnie największy udział w reklamowym torcie miała telewizja, która zgarnęła 54,6 proc. wpływów. Potem w kolejce znajdują się gazety (15,5 proc.), magazyny (14,9 proc.), stacje radiowe (8,6 proc.), outdoor (5,4 proc.) i kina (1 proc.). W tym podziale nie uwzględniono Internetu, który według Advertising Bureau Polska - urósł na reklamowym rynku aż o 65 proc. Według przedstawicieli domu mediowego Optimedia, ten rok ma być jeszcze lepszy. W praktyce każde medium może liczyć na wzrost. Narzekać nie powinna prasa. W 2004 r. wpływy reklamowe wzrosły o 22 proc.

Autor:Puls Biznesu

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas