Największe tygodniki opinii zamknęły listopad 2008 duzymi spadkamisprzedaży w porównaniu z ubiegłym rokiem. Liderem była "Polityka",najwięcej stracił "Wprost" i "Newsweek Polska" - raport portaluWirtualnemedia.pl.
Sprzedaż ogółem "Polityki" w listopadzie 2008 r. wyniosła 151899 egz. i była o 4,5 proc. niższa niż w analogicznym miesiącu 2007roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasyopracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazł się "Gość Niedzielny" (WydawnictwoKurii Metropolitalnej "Gość Niedzielny), który sprzedał się wilości 134 752 egz. (spadek o 1,5 proc.), a na pozycji trzeciejuplasował się "Newsweek Polska" (Axel Springer Polska) ze sprzedażąogółem na poziomie 118 771 egz. (spadek o 18 proc.).
Porównując dane "miesiąc do miesiąca" to najwięcej zyskał"Newsweek", a najwięcej stracił "Przekrój".
Wśród tygodników zamieszczających przedruki z prasy polskiej izagranicznej liderem była "Angora" (Wydawnictwo Westa-Druk MirosławKuliś), która w listopadzie ur. sprzedała się w ilości 300 439egz., co oznacza wzrost w ujęciu rocznym o 1,6 proc.