Prasa2011-02-25
2

Kolporter: 120 nowych saloników prasowych w 2010 roku

Kolporter zapowiada, że do końca grudnia 2011 r. uruchomi co najmniej 60 nowych saloników prasowych i 60 salonów premium pod marką Top-Press. Będzie też udoskonalać sklepy spożywcze funkcjonujące pod brandem Dobry Wybór.

Dziś Kolporter jest właścicielem ponad 850 saloników prasowych, w tym 50 saloników premium, funkcjonujących pod marką Top-Press. Ten format Kolporter zaczął rozwijać w ubiegłym roku. Top-Pressy lokalizowane są w centrach handlowych, przy reprezentacyjnych ulicach dużych miast, można je spotkać m.in. w warszawskim metrze. W porównaniu z tradycyjnymi salonikami mają znacznie szerszą ofertę tytułów prasowych, oprócz tego proponują książki, muzykę na CD, filmy, książki, gry komputerowe oraz zabawki.

- Planujemy dynamicznie rozwijać naszą sieć. W tym roku chcemy uruchomić co najmniej 60 nowych saloników prasowych i 60 salonów Top-Press, z których część powstanie w nowych lokalizacjach, a ponad połowa w wyniku rebrandingu saloników. Celem tego działania jest maksymalne wykorzystanie potencjału naszych najlepszych lokalizacji – mówi Mateusz Wiśniewski, wiceprezes Kolportera Sieci Handlowe.

Spółka planuje też rozwój swojej najnowszej sieci – sklepów spożywczych Dobry Wybór. Sieć jest rozwijana w takim samym modelu jak saloniki prasowe – sklepy są prowadzone przez partnerów i sprzedają asortyment dostarczany przez Kolportera.

– W przypadku sieci Dobry Wybór, którą zaczęliśmy rozwijać w ubiegłym roku, nie stawiamy na tak dynamiczny rozwój ilościowy, gdyż wciąż chcemy doskonalić tę koncepcję. Niemniej ubiegły rok zakończyliśmy z liczbą 6 sklepów, a na koniec bieżącego chcemy ich mieć 15-20. Będą one, na razie, powstawać na linii Warszawa-Radom-Kielce, w pobliżu naszej siedziby, byśmy mogli je łatwiej nadzorować – zapowiada Wiśniewski.

Kolporter jest największym dystrybutorem prasy i jednym z największych dystrybutorów towarów FMCG w naszym kraju. Oferuje kompleksową obsługę punktów handlowych i sieci sprzedaży oraz świadczy usługi logistyczne i reklamowe. Spółka zbudowała również zlokalizowaną w sklepach detalicznych sieć terminali do sprzedaży doładowań prepaid. Terminale te realizują również płatności i usługi elektroniczne.

Autor:pp

Więcej informacji:Kolporter, Top-Press, Dobry Wybór

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas