Nowy cykl kabaretowy „Komediowa Scena Dwójki” gromadził średnio 334 tys. widzów. Program przegrał walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami. Wpływy z reklam wyniosły 887 tys. zł.
TVP2 kabaretową produkcję „Komediowa Scena Dwójki” pokazywała w piątki o godz. 23.25, w okresie od 4 marca do 27 maja br. Średnia widownia wszystkich 12 odcinków programu wyniosła 334 tys. osób przy udziale na poziomie 5,31 proc. wśród wszystkich widzów oraz 5,10 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów przyciągnął odcinek widowiska z 18 marca, który przyciągnął przed telewizory uwagę 455 tys. osób.
Trzy topowe odcinki audycji
Zobacz tabelęCykl przegrał walkę o widza ze wszystkimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce zajął Polsat, emitujący w tym czasie filmy fabularne, co dało mu 11,67 proc. udziału. Dalej wśród tzw. „wielkiej czwórki” uplasowały się: TVN (pasmo filmowe; 8,85 proc.) oraz TVP1 (filmy i serial „Zemsta”; 5,49 proc.).
W grupie komercyjnej Dwójka wygrała z Jedynką.
Oglądalność programu na tle konkurencji
Zobacz tabelęWpływy reklamowe wokół emisji premierowych odcinków programu wyniosły 887 tys. zł. (dane cennikowe netto, bez rabatów).
„Komediowa Scena Dwójki” to widowisko studyjne z udziałem publiczności. W każdym odcinku widzowie mogli obejrzeć m.in. monodram komediowy, roast poetycko-historyczny, a także gry i musicale improwizowane.
Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w kwietniu br. wyniósł 8,99 proc.