Reklama2005-01-31
0

Komu potrzebne wyniki internetowych biur reklamy?

Nierzetelny obraz polskiego internetu oczami sieci reklamowych? - tak przynajmniej twierdzi Media Contacts

Media Contacts, firma działająca w ramach grupy mediowej MPG, kwestionuje komunikat prasowy internetowych sieci reklamowych  w którym stwierdziły, że są "faktycznymi liderami polskiego internetu pod względem liczby użytkowników, do których oferują dostęp swoim klientom (według październikowej fali badania Megapanel) są sieci reklamowe". (w tabeli poniżej te wyniki):

Zobacz tabelęmowanie internetu, gdyż przy takim działaniu wszyscy zyskają. Trzeba się było zdecydować na jedną firmę i mamy teraz monopol Gemiusa. Najbardziej straciły na tym sieci, bo dotychczas portale się nie badały jak pozostali na rynku, były więc nieporównywalne. Od opublikowania badań Megapanel wzmocniła się ich pozycja i sieci muszą udowadniać, że są równie ważne jak one.

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas