Reklama2013-11-20
0

Koncentrat Pudliszki reklamowany „do mięsa, kurczaka, ryby” (wideo)

W telewizji, internecie i sklepach ruszyła kampania reklamowa koncentratu pomidorowego Pudliszki (HJ Heinz Polska). Akcję przygotowały firmy Change Integrated, Mindshare Polska i MSL Group.

Kampania koncentratu pomidorowego Pudliszki pokazuje cały proces jego przygotowywania - od zasadzenia pomidorów do zamknięcia słoiczka. Reklamy podkreślają, że na każdym etapie towarzyszy temu najwyższa dbałość, oraz pokazują przykładowe potrawy - mięso, kurczak, ryby - które mogą być podawane z koncentratem.

Akcja jest prowadzona pod hasłem „Ten smak nie jest kwestią przypadku”. W październiku w analogiczny sposób reklamowane były sosy gorące Pudliszki (przeczytaj więcej i zobacz spot).

Kampania koncentratu pomidorowego od początku listopada obejmuje telewizję, internet (m.in. social media) oraz sklepy (w wybranych supermarketach do opakowań produktu dołączone są cztery różne książeczki z ośmioma przepisami na dania z koncentratem inne niż zupa pomidorowa).

Kreacją reklam zajęła się agencja Change Integrated, a za zakup mediów i aktywności w social media odpowiada dom mediowy Mindshare Polska. Natomiast działania public relations prowadzi agencja MSL Group.

Autor:tw

Więcej informacji:Pudliszki, HJ Heinz Polska

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas