Internet2023-05-20
5

Platforma Max, która zastąpi HBO Max promuje się przed startem

Fragment spotu serwisu Max (fot. YouTube)Fragment spotu serwisu Max (fot. YouTube)

Choć do debiutu serwisu streamingowego Max zostało jeszcze kilka dni, to na kanale YouTube promującym HBO Max, wszystkie produkcje są już opatrzone logotypem nowej platformy. Pojawił się też spot ją promującą. Widać w nim marki kojarzone dotychczas z Discovery.

W Stanach Zjednoczonych do rebrandingu HBO Max na Max dojdzie już 23 maja 2023 roku. Co miesiąc do serwisu ma trafiać 40 nowych tytułów, takich jak filmy, seriale, dokumenty czy produkcje reality.

Max w USA ma być oferowany w trzech opcjach abonamentowych. Serwis będzie agregował treści HBO i Discovery, choć Discovery+ ma być dalej oferowany.

W ten sposób Warner Bros. Discovery chce poszerzyć spektrum potencjalnych subskrybentów. Nie we wszystkich krajach bowiem marka HBO jest obecna i znana. Kojarzy się poza tym głównie z filmami i serialami.

Nowy serwis droższy niż HBO Max

Podstawowa opcja abonamentowa z reklamami ma kosztować 9,99 dol. miesięcznie lub 99,99 dol. rocznie. Pozwoli na oglądanie programów na dwóch urządzeniach w rozdzielczości 1080p.

Poszczególnych treści nie będzie można pobierać do pamięci wewnętrznej urządzeń. Droższa opcja ma kosztować 15,99 dol. miesięcznie lub 149,99 dol. rocznie i umożliwiać oglądanie produkcji w jakości HD bez reklam. W przypadku tego planu można będzie pobrać 30 tytułów.

Najdroższy pakiet Ultimate to koszt 19,99 dol. miesięcznie lub 199,99 dol. rocznie. Wówczas dostępna będzie jakość 4K, Dolby Amos i możliwość pobrania 100 tytułów.

Obecnie  pakiet z reklamami HBO Max w USA kosztuje 9,99 dol. miesięcznie lub 99,99 dol. rocznie. Pakiet bez reklam, pozwalający na oglądanie treści w jakości 4K HDR i pobranie 30 tytułów to koszt 15,99 dol. miesięcznie lub 149,99 dol. rocznie. Discovery+ za oceanem kosztuje 4,99 dol. miesięcznie z reklamami lub 6,99 dol. bez reklam.

W Polsce ten serwis jest oferowany jako biblioteka w Playerze. HBO Max kosztuje 29,99 zł miesięcznie lub 234,99 zł rocznie. Osoby, które zdecydowały się na subskrypcję platformy w pierwszym miesiącu jej działalności nad Wisłą płacą 19,99 zł miesięcznie. Mniej za usługę mogą też płacić klienci dostawców płatnej telewizji, takich jak Canal+. Marka Max ma zadebiutować w Europie w 2024 roku. Nie wiadomo ile serwisów Warner Bros. Discovery będzie oferował w naszym kraju. Poza HBO Max i Playerem, od niedawna promuje także darmową platformę VOD.pl, głównie ze starszymi produkcjami. Towarzyszą im treści reklamowe.

Spot promujący nową platformę

W wyeksponowanym przez HBO Max spocie na YouTube pojawiają się m.in. bohaterowie seriali „Ród smoka”,  „Gra o tron”, „The Last of Us”, „Sukcesja”, „Euforia”, „Peacemaker”, „Miasteczko South Park”, „Przyjaciele”, filmów o „Harrym Potterze”, „Batman”, „Joker”, „Incepcja”  czy Anthony Bourdain, nieżyjący prowadzący znanego cyklu podróżniczo-kulinarnego.

 

Później na ekranie widać planszę z logotypami: „Ulicy Sezamkowej”, Wizarding World (franczyzna medialna obejmująca prawa do powieści „Harry Potter”, Trvl Channel (amerykańska wersja  Travel Channel, która skupia się na zjawiskach paranormalnych), HBO, CNN Originals, Kids&Family, HGTV, Magnolia Network (kanał poświęcony m.in. majsterkowaniu), Warner Bros, Adult Swim (kreskówki dla dorosłych), TCM, Studio Ghibli (japońskie studio anime), Discovery, ID, Food Network, Cartoon Network, TLC, DC i Max Original. Serwis promuje się hasłem „The one to watch”. Logo umieszczono na granatowym tle.

Autor:ag

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas