Finał pierwszej edycji Idola chętniej oglądany
Jednak II edycja "Idola" cieszyła się znacznie większym zainteresowaniem publiczności niż I edycja, średnio oglądało ją 3 426 tysięcy widzów (I edycję - 2 916 tysięcy).
Od 9 lutego b.r. na ekrany telewizorów wszedł nowy program "Debiut", który zastąpi "Idola". Oglądalność trzech pierwszych odcinków wyniosła 3 363 tysięcy widzów, co pozwala przypuszczać, że program będzie cieszył się równie dużą popularnością, jak poprzednie edycje "Idola".
Większą część widzów II edycji "Idola" stanowiły kobiety (57%), widzowie z małych miasteczek i wsi oraz bardzo dużych miast z wykształceniem podstawowym i średnim.
Średnia oglądalność głównych edycji
Zobacz tabelęING-LEFT: 1pt; BACKGROUND: silver; PADDING-BOTTOM: 0cm; BORDER-LEFT: #ece9d8; WIDTH: 63.8pt; PADDING-TOP: 1pt; BORDER-BOTTOM: teal 1.5pt solid; HEIGHT: 14pt; mso-border-bottom-alt: solid teal 1.5pt; mso-border-right-alt: solid teal .75pt; mso-shading: white; mso-pattern: solid silver" vAlign=bottom noWrap width=85>
21,90%
Grupa docelowa: wszyscy powyżej 4 roku życia
*pod uwagę wzięto trzy emisje „Debiutu” z 9, 13 i 16 lutego 2003 roku