2003-02-18

Koniec II edycji "Idola"

Finał pierwszej edycji Idola chętniej oglądany

W sobotę mieliśmy okazję oglądać na Polsacie finałowy koncert drugiej edycji "Idola". Wielki finał oraz ogłoszenie wyników zgromadziły przed telewizorami 4 054 tysięcy widzów, czyli 315 tysięcy mniej niż finał I edycji (z 30 czerwca 2002 roku).

Jednak II edycja "Idola" cieszyła się znacznie większym zainteresowaniem publiczności niż I edycja, średnio oglądało ją 3 426 tysięcy widzów (I edycję - 2 916 tysięcy).

Od 9 lutego b.r. na ekrany telewizorów wszedł nowy program "Debiut", który zastąpi "Idola". Oglądalność trzech pierwszych odcinków wyniosła 3 363 tysięcy widzów, co pozwala przypuszczać, że program będzie cieszył się równie dużą popularnością, jak poprzednie edycje "Idola".

Większą część widzów II edycji "Idola" stanowiły kobiety (57%), widzowie z małych miasteczek i wsi oraz bardzo dużych miast z wykształceniem podstawowym i średnim.

Średnia oglądalność głównych edycji

Zobacz tabelęING-LEFT: 1pt; BACKGROUND: silver; PADDING-BOTTOM: 0cm; BORDER-LEFT: #ece9d8; WIDTH: 63.8pt; PADDING-TOP: 1pt; BORDER-BOTTOM: teal 1.5pt solid; HEIGHT: 14pt; mso-border-bottom-alt: solid teal 1.5pt; mso-border-right-alt: solid teal .75pt; mso-shading: white; mso-pattern: solid silver" vAlign=bottom noWrap width=85>

21,90%

Dane: AGB Polska

Grupa docelowa: wszyscy powyżej 4 roku życia

 

*pod uwagę wzięto trzy emisje „Debiutu” z 9, 13 i 16 lutego 2003 roku

Autor:

KOMENTARZE()DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas