Prasa2017-04-14
3

Edipresse zamyka miesięcznik „Twój Maluszek”, treści z niego na Babyonline.pl

Miesięcznik „Twój Maluszek” (Edipresse Polska) z czerwcem br. przestanie się ukazywać. - Powodem jest łatwa dostępność do podobnych bezpłatnych treści w internecie, z drugiej zaś strony inwestowanie wydawnictwa w segment parentingowy - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Agnieszka Smit, dyrektor wydawnicza platformy parentingowej w Edipresse Polska.

Treści, które dotychczas były publikowane w miesięczniku „Twój Maluszek”, będą teraz dostępne w serwisie Babyonline.pl. Magazyn ukazywał się w nakładzie ponad 100 tys. egzemplarzy (z czego 30 tys. stanowił druk, ponad 70 tys. - e-wydania). - Z tej puli zdecydowana większość dystrybuowana była za darmo, jedynie siedem do dziewięciu tysięcy egzemplarzy trafiało na normalny rynek i było sprzedawane w cenie 0,99 zł - mówi nam Agnieszka Smit.

„Twój Maluszek” zaczął ukazywać się w 2005 roku. - Kiedy wprowadziliśmy go na rynek, chcieliśmy żeby docierał do rodziców większości niemowląt w Polsce i był rodzajem „domowego pediatry” - opisuje Agnieszka Smit. Założony rok później serwis Babyonline.pl odwiedza dziś prawie 2,5 mln unikalnych użytkowników miesięcznie.

- Teraz to internet jest źródłem bezpłatnych porad i inspiracji dla rodziców. Postanowiliśmy więc skoncentrować rozwój naszej platformy parentignowej na głównych markach („Mamo to Ja”, „Twoje Dziecko”), opartych na nich działaniach marketingu 360 stopni oraz projektach cyfrowych - kończy Agnieszka Smit.

W związku z zamknięciem miesięcznika „Twój Maluszek” pracę w wydawnictwie stracą cztery osoby. Serwisem Babyonline.pl będą nadal zajmować się osoby z platformy parentingowej wydawnictwa.

Autor:jk

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas