Telewizja2023-08-06
7

TVN nie pokaże jesienią programu „Nastolatki rządzą… kasą”

„Nastolatki rządzą… kasą”; fot. TVN„Nastolatki rządzą… kasą”; fot. TVN

Stacja TVN rozważa kontynuację programu „Nastolatki rządzą… kasą”, ale najwcześniej z myślą o wiosennej ramówce 2024 roku. Jesienią we wtorkowe wieczory będzie można oglądać „Ślub od pierwszego wejrzenia 9”.

„Nastolatki rządzą… kasą” to polska wersja norweskiego formatu, który powstał na zlecenie telewizji NRK. Za jego dystrybucję odpowiada All3Media. Formuła projektu polega na tym, że nastolatkowie przejmą całkowitą kontrolę nad domowym budżetem, którym do tej pory dysponowali ich rodzice. Przez miesiąc decydują o tym, na co przeznaczą pieniądze.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Za realizację formatu odpowiada MASS Koncept. Pierwszy sezon cyklu w TVN nadawany był wiosną br. Wsparciem dla nastolatków i ich bliskich w trakcie programu był pedagog i nauczyciel Marcin Józefaciuk.

TVN na razie bez kontynuacji programu, drugi sezon najwcześniej na wiosnę 2024

Stacja TVN nie będzie kontynuować programu „Nastolatki rządzą… kasą” w jesiennej ramówce. Ewentualna druga odsłona cyklu może trafić do emisji najwcześniej wiosną 2024 roku.

Jesienią br. we wtorki o godz. 21.30 (dotychczasowym paśmie nadawania „Nastolatki rządzą… kasą”) TVN pokazywać będzie dziewiąta odsłonę „Ślubu od pierwszego wejrzenia”.

Nie wiadomo, kto znajdzie w składzie ekspertów w nowych odcinkach. W ósmej edycji ekspertkami były Karolina Tuchalska-Siermińska i Magdalena Chorzewska. Ta ostatnia po sześciu edycjach odeszła z formatu. Obecnie współtworzy Kanał psychologiczny, uruchomiony kilka miesięcy temu na YouTube.

660 tys. widzów pierwszego sezonu cyklu „Nastolatki rządzą… kasą”

Premierowe odcinki „Nastolatki rządzą… kasą” w TVN oglądać można było we wtorki o godz. 21.35, w okresie od 14 marca do 16 maja 2023 roku. Średnia widownia produkcji wyniosła 660 tys. osób. Przełożyło się to na 6,01 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,02 proc. w grupie 16-49 oraz 8,53 proc. w grupie 20-54.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 6,90 proc.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(7)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas