Telewizja 2023-02-13
7

Telewizja TVN nie planuje kontynuacji „Projektu Lady”

„Projekt Lady 5”; fot. TVN „Projekt Lady 5”; fot. TVN

Telewizja TVN w najbliższym czasie nie będzie kontynuować „Projektu Lady”. Siódmy sezon reality-show na pewno nie będzie emitowany w tym roku.

Bohaterkami „Projektu Lady” są dziewczyny, które do tej pory nie stroniły od hucznych i zakrapianych imprez, wulgarnego języka oraz wyzywających zachowań. Pierwsze pięć edycji cyklu oglądać można było w TVN (w latach 2016-2020), a szóstą oglądać można było jesienią 2021 roku w Siódemce.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Jak wynika z naszych informacji, telewizja TVN na razie nie ma w planach kontynuacji projektu, nie trafi on do ramówki żadnej ze stacji w tym roku.

TVN Warner Bros. Discovery nie komentuje sprawy.

353 tys. widzów szóstego sezonu w Siódemce

Średnia widownia premierowych odcinków szóstego sezonu programu „Projekt Lady”, wyemitowanych w okresie od 8 października do 26 grudnia 2021 roku wyniosła 353 tys. osób. Rynkowy udział Siódemki ukształtował się na poziomie 2,62 proc. w gronie wszystkich widzów, 3,70 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 3,22 proc. w grupie 16-59. „Projekt Lady” w TVN7 oglądać można było w piątki o godz. 20.00, finał nadano wyjątkowo w zupełnie innym paśmie - w niedzielę, 26 grudnia o 19.00.

Szósty sezon ponownie prowadziła Małgorzata Rozenek-Majdan, która uczyła uczestniczki dobrych manier. Pomagali jej w tym ponownie: trener protokołu dyplomatycznego dr Irena Kamińska-Radomska i trener rozwoju osobistego Tatiana Mindewicz-Puacz.

Program był nagrywany w nowym miejscu - w XIX-wiecznym pałacu w Ojrzanowie (piąty sezon kręcony był w pałacu w Rozalinie).

Rozenek-Majdan prowadzi „Dzień dobry TVN”, Kamińska-Radomska zakończyła współpracę z Telewizją TVN

Małgorzata Rozenek-Majdan od września ub.r. jest jedną z prowadzących „Dzień dobry TVN”. Współprowadzi magazyn w parze z Krzysztofem Skórzyńskim. Z kolei dr Irena Kamińska-Radomska rok temu zdecydowała o zakończeniu współpracy z telewizją TVN.

Udział Siódemki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 3,07 proc., a w grupie 16-49 było to 3,92 proc.

Autor: Michał Kurdupski

Więcej informacji: Projekt Lady, TVN7, TVN

KOMENTARZE (7) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas