Telewizja2024-02-27
5

511 tys. widzów nowego programu „Razem odNowa” w TVN

„Razem odNowa”; fot. TVN„Razem odNowa”; fot. TVN

Nowy program „Razem odNowa” oglądało w TVN średnio 511 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Premierowe odcinki „Razem odNowa” w TVN oglądać można było w środy o godz. 21.35, w okresie od 3 stycznia do 21 lutego 2024 roku. 

Średnia widownia produkcji wyniosła 511 tys. osób. Przełożyło się to na 4,93 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 7,10 proc. w grupie 16-49 i 6,11 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Największą widownię zgromadził drugi odcinek, który śledziło 579 tys. widzów.

Przynajmniej przez 1 minutę każdy z odcinków programu śledziło 1,33 mln osób w grupie 4+.

„Razem odNowa” to program, w którym pojawia się osiem małżeństw, których relacje wpadły w rutynę. W zmianach w ich związkach pomagają Ewa Chodakowska i Joanna Krupa.

Prowadzące w ramach projektu odwiedzają bohaterów programu w ich domach, diagnozują problemy i wraz z pomocą zaprzyjaźnionych ekspertów, tworzą plan naprawczy związku. Przez osiem tygodni są blisko uczestników, z zaangażowaniem wspierają ich, zagrzewają do walki, podpowiadają rozwiązania. Na początku eksperymentu mierzą swoje ślubne stroje. Wtedy nie tylko wracają pamięcią do szczęśliwych chwil, ale też orientują się, jak bardzo zmienili się fizycznie przez ostatnie lata.

Pierwsze cztery tygodnie metamorfozy uczestnicy, uzbrojeni w uszyty na miarę program treningowy i żywieniowy oraz wsparcie ekspertów, razem pracują nad swoim związkiem. Później zostają rozdzieleni na miesiąc. To czas intensywnych treningów z Ewą oraz rozmów od serca z obiema prowadzącymi. To też moment na wspólne zakupy i urodowe rady Joanny, ale również planowanie z nią niespodzianek czy miłych gestów dla drugich połówek. Po długim okresie rozłąki małżonkowie spotykają na uroczystej ceremonii finałowej.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2023 roku wyniósł 6,82 proc.

Autor:MK

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas