Kultura2023-05-23
9

402 tys. widzów „Mojego agenta 2” w TVN

Agata Kulesza w serialu „Mój agent 2”; fot. Player.plAgata Kulesza w serialu „Mój agent 2”; fot. Player.pl

Drugi sezon serialu „Mój agent” oglądało w TVN średnio 402 tys. widzów, o 104 tys. oglądających mniej niż pierwszy nadawany w poprzednich tygodniach - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Premierowe odcinki drugiego sezonu „Mojego agenta” w TVN oglądać można było w niedziele o godz. 21.35, w okresie od 16 kwietnia do 21 maja 2023 roku. Średnia widownia produkcji wyniosła 402 tys. osób. Przełożyło się to na 3,56 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 4,53 proc. w grupie 16-49 oraz 4,11 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Największą widownię zgromadził trzeci odcinek, który miał 483 tys. widzów.

Przynajmniej przez 1 minutę każdy z odcinków serialu śledziło 1,28 mln osób w grupie 4+.

Dla porównania, pierwszy sezon „Mojego agenta” pokazany w tym paśmie w tygodniach poprzedzających (tj. od 5 marca do 9 kwietnia br.) gromadził w TVN 506 tys. osób (4,44 proc. udziału w 4+, 5,13 proc. w 16-49 i 4,80 proc. w 16-49). Produkcja straciła 104 tys. widzów.

„Mój agent” to polska wersja serialu opartego na francuskiej produkcji „Dix pour cent”. Prawa do adaptacji zostały do tej pory sprzedane do m.in. Korei Południowej, Indonezji, na Bliski Wschód, Filipiny, do Malezji, Turcji, Włoch i Wielkiej Brytanii.

Bohaterami serialu Player Original „Mój agent” są agenci, którzy pod swoją opieką mają największe gwiazdy filmu, teatru i telewizji. W rolach gwiazd obsługiwanych przez agencję pojawiają się znani aktorzy, którzy wcielają się w samych siebie. W pierwszym odcinku drugiego sezonu występują Agnieszka Więdłocha i Antoni Pawlicki, w drugim - Andrzej Seweryn, w trzecim - Adam Turczyk, w czwartym - Krystyna Janda, w piątym - Marian Opania, a w szóstym - Agata Kulesza. Do stałej obsady „Mojego agenta 2” dołączył Marcin Kowalczyk.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 6,90 proc.

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:Mój agent, TVN

KOMENTARZE(9)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas