Reklama2003-09-16
0

Koniec sporu OMD - wydawcy prasa?

Porozumienie Izby Wydawców Prasy z Optimum Media OMD

Przed kilkoma miesiącami pojawiły się informacje o nienajlepszych relacjach między domami mediowymi a wydawcami prasy, powstałych na tle negocjacji cen powierzchni reklamowej. Szczególnie chodziło tu o dom mediowy OMD, który wedle informacji prasowych, już na wstępie negocjacji z wydawcami prasy żądał upustów przekraczających 60%.

- W toku rozmów prowadzonych przez reprezentującą środowisko wydawców Izbę Wydawców Prasy z Optimum Media OMD wypracowany został model współpracy, przewidujący, iż w proces ustalania warunków sprzedaży powierzchni reklamowej zaangażowane będą wszystkie zainteresowane strony, a współpraca przebiegać będzie w oparciu o standardowe partnerskie relacje rynkowe, gdzie wysokość marż dla klientów uzależniona jest od wielkości budżetów reklamowych.

Mamy nadzieję, iż wszelkie negocjacje prowadzone w środowisku mediów i reklamy uwzględniać będą wypracowane wspólnie standardy - czytamy w komunikacie podpisanym przez Jakuba Bierzyńskiego, Prezesa Zarządu Optimum Media OMD oraz Wiesława Podkańskiego, Prezesa Zarządu Izby Wydawców Prasy.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas