Po 28 latach od debiutu niemiecka stacja Super RTL we wtorek, 15 sierpnia przejdzie rebranding. Kanał zmieni nazwę na RTL Super oraz zyska nową ramówkę i oprawę audiowizualną.
Rebranding Super RTL to kolejny etap standaryzacji marki RTL, która została zapoczątkowana w 2021 roku.
- Pod silną marką parasolową RTL łączymy różnorodność dobrej rozrywki i niezależnego dziennikarstwa we wszystkich kanałach, gatunkach i ofertach - komentuje Julian Weiss, dyrektor ds. marketingu w RTL Deutschland. - Marka parasolowa RTL jest zawsze priorytetem, a następnie stawiamy na odpowiednie zróżnicowanie produktów. Dlatego słowo „Super”, które dotychczas było na pierwszym miejscu, musi zostać w podporządkowane - dodaje.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Super RTL to dziecięco-młodzieżowy kanał, który nadaje od 1995 roku. Połowa jego udziałów należy do największego nadawcy komercyjnego na rynku niemieckim - RTL Group - a druga połowa - do amerykańskiego koncernu Walt Disney Company.