Internet2012-04-17
3

Koniec wzrostów w mobile’u, Onet.pl i Gazeta.pl sporo w dół (Megapanel z lutego)

W lutym br. część z najpopularniejszych serwisów mobilnych w Polsce zanotowało nieznaczne spadki odwiedzalności w porównaniu ze styczniem. Najwięcej straciły Onet.pl i Gazeta.pl, za to sporo zyskało Allegro.pl.

Z badania Megapanel PBI/Gemius wynika, że w lutym zakończyła się wyraźna tendencja wzrostowa w odwiedzalności polskich serwisów mobilnych. Przez wcześniejsze pół roku z miesiąca na miesiąc mocno zyskiwały one na liczbie odsłon. W styczniu liderujące na rynku strony mobilne Wirtualnej Polski i Orange zanotowały 99,5 mln odsłon (zobacz szczegółowe dane), czyli dwa razy więcej niż w lipcu ub.r. (zobacz szczegóły). W podobnym stopniu zwiększyły się zasięgi innych czołowych serwisów.

Tymczasem w lutym nastąpiły niewielkie spadki odwiedzalności. Serwisy mobilne WP i Orange miały ok. 700 tys. odsłon mniej niż miesiąc wcześniej, a strony Grupy Spolecznosci.pl - prawie 2 mln mniej. Natomiast witryny Onetu straciły ok. 5 mln odsłon.

Za to strony mobilne Gazeta.pl zanotowały prawie 2 mln odsłon więcej, serwisy Allegro.pl - prawie 3 mln więcej, a witryny Interii i Ringier Axel Springer - po ok. milionie więcej. Natomiast ok. 2,5 mln odsłon zyskała strona z grą online plemiona.pl.

>>> Spadki w lutowym Megapanelu. Wikipedia i NK.pl najbardziej w dół

Zobacz tabelę


Mobilna wersja samej WP.pl straciła w skali miesiąca 600 tys. odsłon, a Fotka.pl - prawie 2 mln. Onet.pl zanotował ponad 4 mln odsłon mniej, a Gazeta.pl - ok. 3 mln mniej.

Z drugiej strony mobilne Allegro.pl miało ok. 3 mln odsłon więcej niż w styczniu, Interia.pl - 450 tys. więcej, a Photoblog.pl - ok. 600 tys. więcej.

>>> Najpopularniejsze serwisy tematyczne w lutym 2012 roku

Zobacz tabelę


 

Autor:tw

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas